click la kawan :)

Friday, January 28, 2011

seventeen!

assalamualaikum.
selamat petang sume! heeee.
hari ni baru ade mase nk post blog.da bhabuk2 da blog nh.huhuh.mintak maap la eh xde mase nk post blog.
balik skola da penat pastu  wat hw den tdo.tu jela routine ari2.

so hari selasa aritu genap la umur saya  17 TAHUN! (25JANUARI2011) hehehe.
alhamdullillah..masih lagi diberi nyawa dan nikmat utk hidup di dunia.ameen..
:)

tq utk semua yang wish.jenuh tangan menaip tq tq tq tq tq tq tq.hahahah.mcm artis gitu. xP hahahahaha.
dah! dah! dah! CUKUP!
hehe.yela kan tu la setahun skali kite dapat notification beratus2.kalau nk tgu ratus2 notification jgn la bukak fb setahun 2 tahun.huhuh.


 marilah menonton gmbar saya dari baby sampai da jadi baby tua! xD

cekidauddddddddd......




urm..urmm...bape bulan ek nh. 4-5 bulan la..gitu.
kat england. time nh da nak blk msia..
umo saya 6 bulan kiteorg balik.




umo saya 3-4 tahun.kat umah atok mersing.nh dengan kazen.saya yang sebelah kanan tu...
haha.gelap muke time nh sbb slalu g jejln.hehehe.



si dara berwarna emas.hahaa.time nh umo baru 11 tahun.hik2.muke x matang gler.skeleyh je.hahaha


gmbr cmni kne hok besa skit.hihih.tu diaaaaaaaa.nurul amalina yang gmok.hhaha.time nh 10 tahun.haha.
saat ini la proses pengemukan bermula.miahahaha. :P



yaaaaaaaa.itu da gmbr mase umo 12 tahun.hihihih.serabai..serabai...huhuhu..


15 tahun. :) rindu nyer SMIH! 


AND NOW.............




HEHEHEHEHE...

thank you to all engineering crew celebrate birthday saya kat kelas aritu.maen calit2 kek kat muke.hahaha
1st time kot men calit2.kih3. thank you so much!

thank you to mabah n siblings for the cheese cake n gift :)

dats all.wslm :)

lotsa love,
Nurul Amalina