click la kawan :)

Thursday, January 6, 2011

saya tak tau kenapa...

 saya tak tau kenapa saya terlalu addicted ngan game bouncing balls.
hahaha.wlaupun game tu nmpk childish.tp saya ley ngadap game tu sehari suntuk and ulang2 sampai la bosan.
hohohoh.penah sekali sebelum tdo tbe2 teringat game tu.ley plak kan terus ngadap pc maen game tu.hahahaha

nh ha game die yang saya addicted sangat tu.hahaha



INSTRUCTION:

destroy the balls by shooting  them by group of 3.
you must clear all the balls in order to proceed.

Use the use mouse to aim and shoot.


kelik la kalau nk cuba main.heeee.
saya baise maen kat dalam fb.so berlawan2 la ngan member2.hehe.

yang nh kat fb punye.just search bouncing balls.musti ade. *ala2 mamak ckp* xD

addicted saya sampai xputus asa beat score ngan kak eka.haha.gler btol game nh!
tu je.
saya nk sambung berbouncing balls.
bubye! :D

No comments: