click la kawan :)

Friday, December 3, 2010

im lovin it! :D

assalamualaikum...
selamat petang..
sekarang jam menunjukkan pada pukul 2.01 a.m
knape saya tak tdo lagi???? sebab saya ikot waktu mummy and abah saya di arab.haha -.-'
heeee....ssh la nk tdo awal bulan2 cuti nh.hohoho.

so,tujuan tuan blogger menulis post kali ini adalah untuk memberi petunjuk kepada penggemar2 
SHOPPING! xD

huuu...kepada kalian..saya harap anda dpt menghubungi saya untuk mengajak saya memborong segala baju2,KASUT2!! *aku fanatik skit bab kasut nh* ;D handbag2..dan segale jenis barang yang mampu mencairkan duit anda.heee

so let checkitmdaudkilau!!!!



yeah! i love this place so much !!!! byk wings.haha.pastu ade garden ape ke bende ntah name die
besssssssstttttt sgt! hohoho.
tp satu je yang x minat.orang cam semut api! urgh!! rmi sgt.
abes da baju cantek2.. :(

tp seronok! sbb ade kedai binatang yang besaaaaaaaaaaaa n tmpt bowling yang glow in the dark.hohoho
(mrs beego a.k.a cik puan farzana,ade peluang kite on date same2 eh...sayang kau! xD) 
hohhohoh! fes taim ade name kau dlm blog aku nh.tahniah! xD)


omaicoach!!!!! hahaha.nh tempat orang2 kaye sri bentan!
mak x mampu sangat nk borong2 tmpt2 gini.
boley la skit2.hahahaha.
pavillion Bukit Bintang,
nh mmg harok kalau pegi.sbb x rmi sgt orang.hhuhuh.
sape2 nk blanje kat tempat gini tolong hubungi saya secepat mungkin ok! ;D




tempat dimana ika dipujuk oleh abah lalu abah membawanye shopping di sini.
*ika sakai*
KLCC tmpt shopping orang kaye paling fofular zaman dolu2.sblm adenye pavillion dan segale bangunan mengikis duit yang laen.
ape yang best ialah ade petrosains.haha.iSETAN.
dan tercongok bersama menara tertinggi di dunia :)



itu dia...bangunan pengikis duit kebanggaan warga johor!!! hahaha
Aeon Tebrau City,jusco terbesar di asia tenggara *rsnye mcm da tak lagi kot...*
sangat best dan seronok! huhuhu.kepada foreigner,jika anda datang ke johor saya akan membawa anda ke sini :)


last but not least..
angsana...ahaha.menjadi kebanggan warga johor suatu ketika dahulu kala..
hohoho.kalau nk shopping baju kurung vougie the vans ley la gi sini.blambak gler! :D


itu sahaja untuk waktu tgh malam buta nh.
huhuh.byk membebel plak memlm nh.hohoho.
seronok sgt byha blk jb! wehuuu!!!!!

JOM JALAN BYHA!!!!

lotsa love,
Nurul Amalina Ramli :)

lagi 13 hari mabah nk balik!!!!! :D

No comments: