click la kawan :)

Wednesday, September 16, 2009

blaja la pompuan!!! PMR!

1) Bekas kekasih saya adalah :
kekasih mekasih...~

2) Saya sedang mendengar :
dengkuran org.hahahah.

3) Mungkin saya patut:
tlg mak masak dan BLAJA!

4) Saya cinta:
sume yang mencintai saye.

5) Sahabat-sahabat baik saya ialah:
sume kawan2 saye :) luv u guys...x lupe lila cikgu maths saye n jyhah cikgu bebelan saye.hahhaha. :PP

6) Saya Tak Faham:
knp org x phm saye??!!!!

7) Saya kehilangan:
tidak kehilangan ape2.alhamdulillah..~

ramai yang kata
saye nh becok n kuat shopping!

9) Makna nama saya:
CAHATA CITA-CITA KAMI

10) Cinta itu adalah:
cinta itu boleh diumpamakan bagai makan smbal belacan.
walau pedas hingga mengalirkn air mate masih mahu di makan juga.ahhahaha :PP

11) Di suatu tempat seseorang sedang:
menaip komputer.

12) Saya akan cuba:

dapATKN 9A! and mohon SBP gak! i dont care!

13) Ayat "Selamanya" membawa maksud:
evalasting.hohoho..

14) Telefon bimbit saya:
s500i.

15) Bila saya terjaga dari tidur:
pegi depan cermin.huhuh..

16) Saya meluat bila melihat:
tgk org y cube rmpas kebahagian saye.go away la u!

17) Pesta/Parti adalah:
tmpt berfoya2.(ayat skema.hahaha )

18) Haiwan yang paling comel yg saya pernah temui:
kucing saye. :D

19) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya:
remaja! heeeeee.

20) Hari ini :
teman mak g uruskn hal2 y patut d uruskn.

21) Malam ni saya akan:
study!sbb worksheet da merindui sy!

22) Esok saya akan:
pegi ke mane y mak saye akan pergi.huhuh.

23) Saya betul2 inginkan:
bile saye dpt gembirakan mak abh dengan result y excellent!dan kehidupan sndr.culinary course!!!!
MOHON SBP!!!!

24) Ketika saya lihat wajah saya di cermin pagi nie:
alhamdulillah.x cacat...ameen...~

25) Pusat membeli belah / arked permainan :
pavillion
senayan city
jusco tebrau city
jusco bkt indah
klcc.

26) Makanan barat atau jepun
barat! jepun xminat sgt

27) Bilik yg terang atau gelap:
romantic.

28) Makanan segera adalah:
instant.:D

29) Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
"ok mak..."

30) Siapa yang anda mahu tag?
sume yg bace..

7 comments:

zulfadhlizin said...

.xnk la pindah SBP!huwaa!:(
.jgnjgnjgnjgnjgn!.i beg to u la.ahah.

Unknown said...

kamu.jangan pindah.arahan.haha.

Nurul Amalina said...

okla okla.saye x pindah sbp.
tp saye pindah teknik!!!hahahahaha.

Unknown said...

haha.pindah itu jangan.manamana pun.pindah class takpe.dari form 3 ke form 4.doing.

Nuha Aliah said...

amal gedik! gedik! gedik! gedik! gedik! npe u nk pndh?! nononono. awk pndh, kte putus kawan! haha.

Unknown said...

haha.demo.jangan pindah.

zulfadhlizin said...

.teknik pun jgn!.
dushdushdush!.
.diharamkan pindah.
.ini fatwa.ahaha.senget.
.jgn pindah ma!.
.pleasemlease.huu.